ПОЛІТИКА ВІДШКОДУВАННЯ КОШТІВ
Шановні покупці!
Ми дуже цінуємо те, що ви обрали наш магазин як ідеального порадника в світі купальників преміум-класу. Ми розуміємо, що іноді можуть виникати ситуації, коли ви вважаєте за необхідне подати запит на повернення товарів та відшкодування коштів. Аби розумілися краще на наших процесах повернення товарів, ми просимо вас уважно ознайомитися з цією Політикою відшкодування.
ПРАВО НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Ми постійно розширюємо нашу Політику відшкодування аби охопити всі ситуації за яких видаватиметься можливим повернення товарів. Таким чином, ви можете подати запит на повернення коштів у наступних ситуаціях:
Дефектні або пошкоджені продукти
Якщо ви отримали дефектний або пошкоджений купальник, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів протягом 7 днів з дати отримання вашого замовлення. Ми будемо раді допомогти вам організувати заміну або повернення коштів.
Неправильний розмір або фасон
Якщо ви отримаєте купальник неправильного розміру або фасону з нашої вини, зв’яжіться з нами протягом 7 днів з моменту отримання замовлення. Ми негайно зробимо заміну або повернемо кошти.
Скасування замовлення
Аби надіслати запит на скасування замовлення до відправлення, зв’яжіться з нами протягом 24 годин після покупки. На жаль, ми не зможемо прийняти скасування замовлення пізніше цього терміну.
Якщо ваше замовлення не було оброблено, ми негайно надамо повне відшкодування. Вважайте, що після відправлення замовлення його не можна скасувати.
ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ ТА ВІДШКОДУВАННЯ КОШТІВ
Аби розпочати процес відшкодування, дотримуйтесь наступних інструкцій:
- Зв’яжіться з нашою службою підтримки
Надішліть електронний лист нашій команді клієнтської підтримки за адресою Info@meduza-swimwear.com протягом зазначеного терміну, тривалість якого безпосередньо залежатиме від причини вашого запиту на відшкодування. -
Надайте інформацію
Надсилаючи електронний лист, переконайтеся, що ви правильно вказали номер замовлення, детальний опис проблеми та будь-які відповідні фотографії (за наявності). Це спростить та прискорить обробку вашого запиту. - Повернення товару (за потреби)
Якщо ми виявимо, що необхідно здійснити повернення, ми надамо вам всі вказівки щодо процедури повернення товару(ів). Будь ласка, переконайтеся, що купальник знаходиться в оригінальному стані, з усіма прикріпленими ярликами. - Обробка відшкодування
Отримавши повернений товар та підтвердивши проблему, ми розпочнемо процес відшкодування коштів. Відшкодування буде зараховано на початковий спосіб оплати протягом 30 робочих днів.
ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ
Зверніть увагу, що наступні товари не підлягають відшкодування:
- Купальники, які носили, прали або будь-яким чином модифікували.
- Предмети, які було повернуто не в їх першопочатковому стані або без тегів та етикеток.
- Вартість доставки (за винятком випадків, коли повернення відбувається через нашу помилку або дефектний товар).
ЗМІНИ ДО ПОЛІТИКИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
MEDUZA SWIMWEAR зберігає гнучкість для внесення змін до цього Політика відшкодування за необхідності. Ці зміни набудуть чинності відразу після публікації на нашому веб-сайті. Ми рекомендуємо вам періодично перевіряти цю політику на наявність оновлень, щоб бути в курсі будь-яких змін. Ми цінуємо вашу обізнаність про коригування нашої політики, оскільки це допомагає нам забезпечити безперебійний і прозорий процес оплати.
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ
Якщо у вас виникли запитання або потрібна допомога з поверненням чи обміну, зв’яжіться з командою клієнтської підтримки за адресою Info@meduza-swimwear.com.
Хочемо висловити щиру подяку за вибір КУПАЛЬНИКІВ MEDUZA! Ваша довіра дуже важлива для нас і ми прагнемо надати вам можливість не лише зручного, але й безпечного шопінгу.
З повагою,
MEDUZA SWIMWEAR